1587 st

 

Har precis lagt över alla bilder från "gamla" mobilen nu på datorn. Jisses, hade 1587 st! Crazy. Så nu har jag lite att visa er, haha. Jag har så lätt för att glömma bort alla bilder jag tar med mobilen, men det blir det ändring på nu.


Detta var för några helger sedan. Vi hade varit och kollat på en lägenhet till mamma och pappa och så åkte vi och handlade lite fika och gick upp till farmor en stund. Guldvärt! Snart kommer mamma och pappa att flytta närmre oss, vilket känns jättebra och mysigt. Då kommer det bli mer spontanabesök och så kan vi ta ut farmor på småpromenader också. Superduper. Nu ska jag ställa om fokus och plugga lite så får vi se vad som händer senare.

 

 


Kommentarer
Postat av: Moa

Åh mysfika hos farmor! Saknar det.. :(

<3

2012-03-31 @ 15:34:24
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0