A never ending stoooory


It's a never ending story det här alltså.
Är inne på min 4e vecka nu. Var "frisk" för några dagar men sen kom världens hosta. Var hos husläkarn imorse men det var ingenting bakteriellt, som vanligt, så det är bara att vänta ut skiten. Weho! Fick dock en medicin för näsan (nå slemhinnetjofräs) som tydligen påverkar koffeinhalten om man har drukit kaffe innan, så man får typ dubbel koffeinkick! Wiho på den alltså. Jäklar.. Duracell-Emma on the go liksom. Nej, nu ska jag bryta trenden och plugga lite. Min kalender är inte fullproppad tiden framöver eller så, utan jag ligger för det mesta i soffan nu och rullar tummarna och så kommer mina veckor framöver att se ut. I promise.. *fingers crossed*


btw.
Fick Cocillana (hostmedicin) också men vet inte om jag vågar ta den. Blev bakis på den sist jag provade, fibromyalgin som hoppar och reagerar på den lillalilla mängden alkohol/morfin/tjofräs som nu är i den som gör att jag mår piss(emissisippi) dagen efter. Men kanske provar ikväll så får vi se. *Living on the edge*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0