Found it... I think



Alltså, ni känner ju mig vid det här laget och jag måste ju säga så här..
Borde inte den här telefonen vara min själsfrände? Jag menar [...] Note.. NOTE. Jag är ju notisernas gudinna. Jag antecknar, skriver notislappar, skriver att-göra listor hela hela tiden. Visst jag har appen Evernote och den är superbra, men den här är ju liksom "gjord" för att anteckna, om jag förstått det rätt? Då kommer jag till och med kunna blogga utan problem från mobilen. Gött? Yes!



UPDATE:
Kom på att det som är än bättre med denna är att man får en "pinne" med, så då kommer det även underlätta för mig som får ont i tummarna när jag håller på för mycket med mobilen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0