Ja' ä' int' bitter!

"Cause' this is myyy life, myy friend...(8)"


Hej på er! Eller God morgon eller vad som passar.

Sitter här i vår lilla boning och väntar på fönsterputtsarna
, hoppas de inte blir vettskrämda när de ser mig. Nåväl, jag har iallafall tagit en långdusch och sminkat mig. Ska ju iväg till skolan sen vid 11 för att förbereda inför projektarbetsdagen som är imorgon :) Jag är faktiskt riktigt taggad och det ska bli kul. Fick mina efterlängtade (fixade) böcker igår, det blev 29 st! Mamma kom förbi och lämnade dem, så himla snäll. Fick även en liten överraskning med men det får ni se imorgon :) Tänkte nämligen försöka blogga lite från plattan under dagen då så ni får se hur min "monter" ser ut. Ska iallafall dit i dag och ställa iordning bord och stolar, lägga på en duk på mitt bord och så. Tänkte vara där tidigt imorgonbitti för att ställa fram allting annat, vill inte göra det idag.

Efter skolan så tänkte jag försöka masa mig
till centrum och köpa foundation och lite annat inför morgondagen. Får se om jag orkar. Just nu så är mina ögon som tennisbollar och lika svullna som en gravids mage på ett ungefär. Jippi.


Men ja' ä' int' bitter!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0