Nytt i sminkväskan

 





Hittade smått och gott idag.
Provade foundationen som jag sett ut men de visade sig antingen vara för gula eller för röda i tonen så det blidde Fit me! men det gör mig nästan gladare för den var billigare och den blev jättefin på, hade ju den som andrahands val ändå.

Har börjat använda nagellack igen (har dock material under) så det blidde två stycken sådana och en myhhrolja då min snart är slut. Älskar den här färgen som jag har på mig nu! Den är helt underbar, så där pastellig och vacker faktiskt. Mycket nöjd. De har 3 för 2 på Depends nagellack på Kicks nu (de har iofs haft det ett tag) så spring och kika.

Fit me! 139 kr
Depend 25 kr/st (3 för 2)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0