Och så var man sjuk igen


Detta är mitt liv just nu. Kokhett vaniljte och näsdukar.. och honung i teet såklart. Har en fruktansvärd hosta, ni vet såndär rethosta så man hostar upp lungorna varje gång man andas in för hastigt? Det river i bröstet när jag hostar också, eller om man ska säga att det river i lungorna. Har lite svårt att skilja dessa åt för tillfället. Mina ögon är vattniga och näsan är så täppt så jag vet inte vad. Ska inte gå in på detaljer angående näsan men ni kan ju föreställa er, yum.

Så ja, jag stannar hemma från skolan idag.
Måste dock ta orken till mig och göra en MSOK uppgift (Människan socialt och kulturellt). Det stod på agendan att göra den som efter skolan idag men ska försöka göra klart den nu på förmiddagen och sedan bara vila och läsa på eftermiddagen. Hoppas verkligen att det kommer gå. Vill bli klar med den. Har en jätte bra och fin bok som väntar på mig efter detta så jag får ha det som morot. Nej, nu ska jag hinka i mig te och fira lite med att snyta mig, sen är det bara att fortsätta med tentan. Tjing!

Btw, bara jag som tycker att te i glas är vackert?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0