Riktigt bra hemsida - tips


Har suttit och kollat lite mer på foundations
. Har ju min gamla Dream Satin Liquid som jag visade igår men jag som sagt, är en produktfreak så jag testar gärna nya saker, även om det innebär "risker" (Det kan ju verkligen bli helt fel). Men iallafall, jag var/är väldigt nöjd med den här foundationen så jag tänkte att jag skulle kolla mer på Maybellines utbud så jag sökte på google och då kom deras egna hemsida upp. Klickade mig in där och jag måste säga att jag är väldigt imponerad över hur de har det upplagt! Om man klickar på "Products" så kommer man till en sida där man kan klicka i precis det man vill ha och önskar och så ger dem förslag på produkter som matchar ens önskningar. Jag är super nöjd med det. Så nu vet jag vad jag ska kolla efter när jag går till centrum senare.


Superbra hemsida! Rekommenderas.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0