Summering


Har haft en fullspäckad helg.
Nu pustar vi ut efter att ha rensat hela lägenheten, packat lådor med saker vi inte använder, våttorkat och dammtorkat alltihopa, dammsugit, varit på tryckeriet, lämnat saker hos Es föräldrar.. Ja, you name it!

Fick boken i fredags, wiho! Men tyvärr så hade det blivit fel på tryckeriet så det blev dubletter av en sida och en sida som fattades, så det var lite kaos igår morse då vi insåg detta och vi fick ringa tryckeriet och så. Men nu så är allt i ordning igen! Så därav min frånvaro denna helg.

Vi har även hunnit med att fira Es syster Anna, var på brunch där igår och de hade gjort en massa gottit. Egna bagels, finska piroger, skogsbärscheesecake m.m. Efter det åkte vi till Bällsta igen (sov där mellan fredags och lördags) och då var det dags för middag med några nära vänner till familjen, super trevligt. 4 av 6 st var förkylda ;) Och där är jag inkluderad. Japp, blivit förkyld igen. Har en vidrig hosta...

Imorse så hämtade vi upp
Anne och hennes tvillingbror Eric och åkte till Såstaholm för frukostbuffé. Så otroligt gott och trevligt det var. Vi firade dem då de fyllde år i måndags. Vi kunde inte närvara på deras fest förra fredagen så vi ville göra någonting annat för dem, och detta blev jätte lyckat :).

Så nu sitter vi i soffan och jäser... Helt förstörda
;) Dock kan inte jag "ta ledigt" än, jag måste plugga lite. Har projektarbetsdag på torsdag och då gäller det att vara förberedd så nu ska jag fixa lite grejor inför det. Får se om jag hinner med lite annat plugg också. Den här veckan kommer vara lite kaotisk också, så det är bara att göra sig mentalt förberedd på det. Väntar på ett viktigt samtal också...

Tjing så länge!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0