När man har tappat rösten...

 





och inte vet vart man lagt den...


Har precis lagt in alla bilder från Umeå,
jag var medveten om att jag inte tog så många bilder med min egen kamera då jag ville njuta så mycket som möjligt. Moa har lite fler bilder på hennes kamera. Så med min brist på bra bilder så blev det inte så många jag kunde lägga upp, tog dock några fler med mobilen (den är ju alltid lätt till hands).

Vi hade det, som jag sa igår, något otroligt mysigt där uppe.
I tisdags så åkte jag och Moa först till IKSU, kollade in det, så oootroligt stort! Helt galet.. Riktigt bra om man är student alltså, det optimala. Vi åkte hem efter det och gjorde oss i ordning sen åkte vi till stan. Vi började med att fika och äta lunch, satt där och pratade en massa och bara mös, sen började shoppingen. Ska ta bild på det senare. Vi köpte lite till lägenheten och jag hittade två jätte fina plagg på Monki (älskar) och lite annat smått och gott.

Någonting som inte har med denna underbara resa är att jag inte har någon röst kvar.
I tisdags när vi vaknade så hade jag ont i halsen och var lite hes bara, jag fick Strepsils av Moa och tog alvedon och så blev jag lite piggare :) Under dagen började jag väl känna mig mer hängig i ögonen och halsen men jag var pigg och alert ändå. Men alltså, natten till onsdag, usch säger jag bara. Hade fruktansvärt ont i halsen.. gick upp och tog "morgonkuren" igen, kände mig bättre :), sen började jag och Moa köttandet av boken så då hade jag inte problem så. Men sen på kvällen, när vi åkte hem, då började jag bli allt mer hesare och lät som en man. Ytterst sexigt. Är ändå pigg i huvudet och kroppen liksom, men halsen bara värkte. Vi kom hem och jag hade energi nog för att fixa klart det sista med boken, packade upp allting, började städa lite snabbt så allt såg bra ut och sen gick jag och la mig, men jag hade så svårt att slappna av, jag måste ha haft en massa adrenalin i kroppen. Jag försökte slappna av, läste lite och så men ville bara sova så jag släckte lampan.. men där låg jag sen, mådde piss och helvete (rent ut sagt) och kunde inte somna. Jag somnar typ på fem röda egentligen när jag släckt lampan, men igår låg jag och vred och vände på mig i 2 timmar sen lyckas jag somna lite, vaknar sedan av att E pratar helt panikslaget i sömnen, sätter sig upp i sängen och är helt desperat, så jäkla läskigt.. Då var klockan 01:55.. Efter det så vaknade jag titt som tätt helt svettig och panikslagen med en hals som kändes som taggtråd och jag vettefan. Längesedan jag var så här. Men ja, iallafall så sitter jag här och försöker sjunga med till melodifestivallåtar men det kommer inte ut någonting och så har det varit hela dagen. Så ja, jag ska snart iväg och fixa lite, får se om jag får fram något då. ;)

Tänkte att ni kanske ville veta.

I eftermiddag så åker jag hem till Bällsta, ska mysa lite med mamma och pappa, vårda halsen och sova över där. Imorgon ska jag och mamma packa i huset, de ska nämligen flytta :) Jippi! De flyttar nämligen närmre oss, så himla mysigt.

Nej, nu ska jag göra i ordning lite och sen bara vila, ska åka om någon timme. Hörs sen ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0