Utkastad och avkalkning



God förmiddag!


Är utkastad från lägenheten.
De utför fönsterbyten så jag kan inte vara där idag på förmiddagen. De bytte fönstren igår men de har lite kvar idag att göra. Det blir jätte fint! Ett väldigt lyft för lägenheten. Så ja, jag är i villan för tillfället och ska börja plugga. Jag har gjort gott kaffe till mig och mamma och nu håller vi på och kalkar av (!) kaffemaskinen, det är otroligt viktigt att göra. Om ni tycker att ert kaffe smakar unket och konstigt så är det antagligen för att ni har fått med gamla kafferester ner i det färskbryggda, då ska ni kalka av! Ska hem sen och göra det med vår också. Men nu; Plugg!






Kommentarer
Postat av: Moa

Kalka av kaffemaskinen där ja! ;)

Ja, väldigt irriterande och frustrerande på samma gång. Men samtidigt, vad kan man göra åt saken?

Åh, ja den här gången har jag längtat riktigt mycket efter att få komma till Roslagens famn! Så det blir fantastiskt :D

Är din outfit klar inför söndag?:D

Kram

<3

2012-03-09 @ 12:36:41
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0