Äntligen, bara du och jag.


Hade en väldigt mysig dag med Leila igår. Hon fick fina naglar av Sussie och sedan åkte vi in mot Östermalm för lite lunch och prat. Var så längesedan vi träffades så det var skönt att få ses igen. Jag är en överglad tjej för att hon kommer komma på min studentmottagning, åh.. Det är lycka det!

 

Sitter i skolan nu och ska försöka göra en svenskauppgift. Det är så underbart för den här veckan så går man ju bara till på onsdag, sedan är det Kristi Himmelsfärd och då ska jag och E ut till hans landställe och bara vara. Kommer inte ha med mig datorn så bloggen kommer vara tyst, men jag kommer uppdatera på Twitter och Instagram, så följ mig där så får ni se vad vi håller på med där ute. Annars så får ni en stor uppdatering på söndag men en massa underbara bilder och skrift på vad vi gjort och inte gjort. Våra planer är att bara ta det lugnt på torsdag, om det är fint väder så ska vi cykla till Länna Kyrka som ligger några kilometer bort för att tända ljus hos hans morfar, sen tänkte jag sätta mig på altanen och bara läsa, bara vara. Det kommer bli så skönt. På fredagen så ska vi in till Norrtälje, hälsa på hans mormor, shoppa och äta god middag på kvällen. Vi stannar till lördag, vilken tid vi åker hem har vi inte bestämt, skönt att ta saker och ting lite som det kommer iallafall. Så, ja, jag har längtat efter den här långhelgen så otroligt länge och den infaller inte bara perfekt för vår 2 årsdag (som är imorgon) utan även för att på måndag så är vår stora deadlinedag och då ska allt skolarbete vara klart och jag har satt min egen deadline som nu på onsdag, så jag bara kan slappna av helt. Ryser bara av välbehag när jag tänker på den här helgen, ska bli obeskrivligt härligt att få komma ut dit.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0