Bilder från Mösspåtagningen



Jag och min fina Linnéa



Lite fina bilder från gårdagen.
Helt underbar dag! Var så trött igår så när pappa hämtade mig i bilen vid halv 5 tiden så höll jag på att somna, ögonlocken orkade knappt hålla sig uppe :). Somnade som en stock vid 10-tiden och har sovit i 11 timmar, så otroligt välbehövligt. Var förbi en brasa också men bilder från det får ni senare. Nu ska jag sätta mig i solen och plugga fysik, har prov imorgon. Vi hörs sen ♥ P.s. När jag tog den här bilden på mig själv hade jag varit ute sedan kl 8 i solen till halv 4 utan att behöva göra någon touch-up, allt tack vare den HÄR. Har även ett nytt läppstift på mig här som jag ska visa sen. D.s









Kommentarer
Postat av: Moa

Vad fin din mössa var, speciellt med det där blåa bandet! :) Du får ladda upp jättemycket bilder sen...Från D-dagen!

MVH/hon som är fast i Umeå hela sommaren och inte kan komma på din student

2012-05-02 @ 08:48:34
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0