Med ett leende på läpparna

En bild från Mösspåtagningen

 

 

Det går inte att säga för många gånger att den här dagen var alldeles underbar. Här sitter jag med mina vänner på en uteservering på Medborgarplatsen och har det trevligt. Mår så bra av att umgås med dessa underbaringar, som jag sa till E igår så skrattar jag så otroligt mycket med dem, kommer alltid hem med ett leende på läpparna när jag varit med dem ♥ Har pluggat i några timmar nu och börjar bli lite såsig i huvudet, ville egentligen sitta ända tills jag skulle åka till skolan men huvudet strejkar lite för tillfället, så bestämde mig för att klä på mig och blogga istället. Kanske åker till skolan lite tidigare, blir bara så rastlös av att vandra omkring här hemma utan någonting att göra. Jag hoppas ni får en underbar fredag, för det tänker jag ha!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0