Nu brummar vi


Lite serier som väntar på mig

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska slå halv 6, då slutar nämligen E och då kommer han hem. Då ska vi packa in i bilen, handla det sista och sedan stanna förbi mamma en snabbis för att plocka upp lite grejer, sedan brummar vi mot landet. Som jag sagt tidigare så ska det bli obeskrivligt skönt. Det kommer verkligen i rätt tid. Jag hoppas ni klarar er utan mig i några dagar ;). Men jag kan ju följas på andra ställen som jag nämnde i förrförra inlägget. Så nu ska jag plocka ihop det sista och sedan vänta otåligt på E. Hoppas ni får en riktigt härlig långhelg, ta vara på varandra. Vi hörs på lördag eller söndag ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0