Omtumlande men lycklig ändå



Gårdagen var på vissa sätt ganska omtumlande.
Hade en stor inlämning av en vetenskapliguppsats som har legat över mig (och alla andra i klassen)  väldigt länge, hade även ett prov i Filosofi B som jag inte hade hunnit plugga till mer än under gårdagens  Sam C lektion (eftersom jag var klar med min SamC uppgift). Det var inte heller vilket prov som helst utan mitt sista prov någonsin i gymnasiet, vilket kändes otroligt konstigt. Provet kändes förvånadsvärt bra och jag tror att det gick så bra för att jag inte stressade upp mig över att jag inte hunnit plugga ordentligt, kände mig ändp trygg eftersom jag hängt med bra på lektionrna och finner det intressant. Fick reda på att jag fick VG på det, hur glad blev jag inte då? Jag säger det alltså, man ska inte stressa upp sig utan bara tro på sig själv, då går allt!
Vi hade också en mysig kväll igår, åt en god middag och bara tog det lugnt. Var också förbi farmor efter skolan, lämnade över en present till henne utan någon speciell anledning, bara för att hon är världens finaste och min bästa vän. Hon fick ett presentkort på manikyr hos Sussie så vi ska åka tåg in tillsammans och sedan ta en fika i stan efteråt. Ska bli jättemysigt och ser verkligen fram emot det.
Ikväll åker vi till landet och jag kommer inte ha med mig datorn, men ni kan följa mig på Twitter (EmjlsSmycken) och på Instagram (emjls) så ska jag ta en massa kort och så, så delar jag med mig utav det när vi kommer hem, vilket är på lördag. Ska försöka skriva lite innan vi åker ut också idag. Hörs sen vänner ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh! Inte för att jag minns mitt sista prov... Men ta till vara på den här tiden. För vips har det gått tre år och du önskar att livet vore så enkelt som det var på gymnasiet. Livet är ju så där konstigt ibland. Man ser tillbaka och tänker att det var bättre förr. Hehe. Man önskar att man vore liten. Förmodligen bara för att det går rakt emot livets enklaste process. Man blir äldre. Punkt slut.



Hoppas ni får det underbart på landet! Njut, njut, njut! Och läs Auster förstås. :D Så jag kan skicka min uppsats till dig så att du kan säga hur mycket jag är ute och cyklar eller hur mycket du håller med mig. Det låter bra, tycker jag iallafall, hihi!



Keep me posted!

Stor kraaaaaamis!

<3<3<3

2012-05-16 @ 07:57:03
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0