Nog om hemlisarna - NY BLOGG!

Okej, nu är jag lite nervös.. Men nu är det slut på hemligheter. Det är så att jag har startat upp en ny blogg, en blogg som känns mer jag, mer äkta och rakt på. Sedan min diagnos i mars så har jag känt att den här bloggen inte varit riktigt den jag är och det har bara känts fel (därav den sämre uppdatering som varit på senaste tiden). Så därför har jag nu gjort en ny blogg där jag kommer skriva om precis det jag gör här, lägga upp fotografier, skriva om mina intressen och allting, men bara med en annan riktning också. Jag kommer skriva mer om min diagnos fibromyalgi, jag kommer ge mer tips och vara mer ärlig om hur jag mår. Men håll i hatten, det kommer inte bli en klagosång där inne. Jag vill bara inte behöva hålla inne med hur jag mår när jag mår som skit, här inne så känns det som att jag måste hålla inne med det och det känns inte bra. I nya bloggen så kommer jag skriva ut hur jag mår och det kommer kännas mycket bättre. Men som sagt, inga klagosånger. Så det behöver ni inte dras med. Så som sagt, det kommer vara exakt som den här bloggen men med lite mer fokus på hela mig, psykiskt och fysiskt.
 
Jag hoppas att ni alla följer med mig till den nya bloggen, jag kommer inte ta bort den här då jag har mycket minnen från den här bloggen, jag kommer bara inte uppdatera här. Jag finns på bloglovin med den nya bloggen så ni som följer mig genom dem kan enkelt bara söka på nya och följa mig. Så från och med nu är det den nya som gäller!
 
Klicka här och ni kommer direkt till mitt nya hem, välkomna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0