Bullar åt folket

Har dragit på mig en smärre huvudvärk, har säkert druckit för lite idag, jag brukar vara duktig på att glömma det. Skärpning!

Nu är vi precis hemkomna från kusinens födelsedagskalas. Jätte trevligt att träffa allihopa igen :)! Vi handlade på hemvägen så nu vankas det fläskfilé med kantarellsås, dock hade dom ingen kantarellfond i butiken så vi får hitte på nått annat, nå substitut helt enkelt. Men det ska nog gå ändå vettni. På tal om mat, bullarna blev riktigt smaskiga, la precis in några i frysen, dom får ju inte bli dåliga :) Här är dom iallafall.

 

 

Var tvungen att ljusa upp bilderna lite för det var lite mörkt igår när jag tog korten, men det blev väl bra ändå. Lärde mig dock till nästa gång jag gör dom att jag behöver mer vaniljkräm, så då får jag dubbla satsen :) Det ska vara myyycket kräm, visst? Och sen lär man sig ju aldrig att göra bullarna mindre än vad man vill, dessa blev rejält stora alltså. Så det blir det ändring på då också :)

 

Nu ska vi göra middag och sedan blir det en lite längre promenad med Rocky, efter det blir det plantering i soffan. Guuuu' så sjööönt!


Receptet får ni imorgon, gött va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0