I <3 Kan Dee

Erik har åkt iväg till träningen och jag sitter i soffan med en kopp varmt thé vid sidan om mig, med lite honung i.. Börjar känna av halsen igen? Nej, stop och belägg säger jag med detsamma! Det går inte för sig.

Såå.. Jag sitter alltså i soffan och har det skönt. Ska ut med Rocky om en halvtimme ungefär, innan det så tänkte jag dricka upp mitt thé och kolla runt lite på datorn och kolla nyheterna (som jag kom på börjar nu precis).

Min lilla överraskning som kom idag med posten vad detta, mycket efterlängtat. Ni kanske kommer ihåg att jag skrev om Kan Dee häromdagen? Fick kläderna idag, åh, är så nöjd. Kan inte vänta tills jag ska använda dom :)

 


 

 

Är så himla nöjd med allt!
Ser framför mig tajta jeans, långt linne, ankelboots, en av tröjorna och tygkassen! Och så mina smycken till såklart ^^

I det andra paketet låg annat gottis men det blir i ett annat inlägg, nu ska jag ut med Rocky :) Hörs sen ♥




Kommentarer
Postat av: Malin

Måste bara säga att jag gillar din header! ;)

2011-08-02 @ 21:39:15
URL: http://malinbs.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0