Avslöjande..

Något som jag inte har kunnat skriva någonting om i bloggen är att nu till pappas 50 års fest så hade jag och min bror fixat så några av pappas brittiska vänner/kollegor kom över. Detta var alltså en stor överraskning från oss två till pappa och vad överraskad han blev :) Helt fantastiskt ansiktsuttryck han fick när de kom. Det var helt underbart att få göra det här! Vi ska äta middag med dem imorgon kväll och det ser jag så fram emot. De är helt underbara och de vill att jag och Erik kommer över till dom nästa sommar. Om jag och Erik sa ja? Jag tror inte ens jag behöver svara på det. Så nu hoppas jag att jag och Erik kan planera in lite inför det. De bor på en herrgård i Cornwall, kan det bli så mycket bättre? Jag och pappa var där förra hösten och det var så himla underbart. Vi bilade genom landet från Manchester (Norr) till Bristol och därifrån till Exeter och sedan slutdestination Cornwall. Den engelska landsbygden på hösten, ja du, den är obeskrivlig. (Letar efter bilder på datorn men hittar inga?!? ÅNGEST) Nåväl, jag får fortsätta leta och kommer inte komma tillbaka till mitt skrivmode i detta inlägg. Det jag ville komma till var att Peter och Margret (Det paret jag bjöd in) hade med sig underbara presenter till oss, mamma fick en underbart doftande parfym från Lanvin, pappa som var själva födelsedagsbarnet fick en jätte fin Whiskey, en bok om whiskey och en bild på en hamn i Cornwall där vi åt med dem förra hösten (namnet är på tungan men får inte fram'et). Jag och Erik som är tejunkies, fick underbara téer som jag fint hade frågat om (Margret tyckte det var en tråkig present men det tycker inte jag :))

Vad har hänt med kameran? Suddig bild..


Kan knappt vänta att få brygga 'namnnamnit' te utav dessa. Åh vad jag ska njuta..

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0