Jag ger inte upp

Har dessa på mig idag. Det är fullrulle hela dagen, ska klippa mig efter skolan och sen kolla klänningar med mamma. Den jag hade skickat efter var för kort ju så måste hitga någon ny, har hängt undan en på HM, hoppas hoppas hoppas. I helgen kommer  Johan och Moa ner, åååh så glaad! Längtar som tusaan! Nu är det bara att hålla i den här  dagen, rätt orelevant att skriva här kanske men grät mig till sömns inatt för jag är så trött, kroppen bara värker. Men jag vet ju varför och att det kommer vara så här ett bra tag så det är bara att hålla i och stå ut. Jag är ju inte den som ger upp. ♦

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh håll ut Emma. Jag tror säkert att det blir lättare om ett tag. Och ta inte på dig så mycket saker efter skolan, så att du "orkar" sova sen. Jag förstår verkligen känslan. Man vill sova så mycket att man blir stressad när man inte somnar bums.



Och snart kommer vi! :D

<3

2011-09-12 @ 09:07:16
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0