Kli kli..

Hej läsare!

Gick upp med Erik idag trots sovmorgonen.
Ska träffa fina Leila innan skolan! :) Idag börjar även projektarbetena tror jag, ska bli lite spännande att börja. Det kliar i fingrarna efter att göra smycken, har inte gjort några på ett tag och jag känner att jag även måste uppdatera mina egna, får ta någon helgdag till det. Har ju en massa nya fina pärlor som jag inte använt, fy! Efter skolan ska jag göra något som är väldigt väldigt roligt! Längtar tills dess. Så för att sumera dagen så kommer det nog bli en väldigt bra dag. Härligt att känna så! Nu ska jag göra mig iordning, vi hörs mer snart!

Vill sätta tänderna i dessa, det kliar i fingrarna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0