Remaking

Jag fick för en tid sedan ett halsband av farmor som hon ändå hade tänkt att slänga/skänka till second hand. När jag såg det först så tänkte jag: "Hiva det", men sen när kreatören inom mig väcktes så kom jag ju på att jag kunde göra om det till något. Farmor gav till och med det förslaget. Så idag när jag kände mig lite piggare (det har gått i vågor idag) så tog jag fram smyckesgrejorna och halsbandet och började knåpa. Jag är suuper nöjd och kan inte förstå varför jag inte har gjort det tidigare. Sjukt snyggt blev det. Vad tycker ni?

Före:

Jag använde bara en länga av halsbandet, så den andra får ligga och vila ett litet tag till..


Efter:

 

 


Kommentarer
Postat av: HANNA

hur har din dag varit? :D

2011-09-28 @ 21:44:22
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Moa

Åh jättefint Emse :D "Återfinning" på hög nivå :D<3

2011-09-29 @ 10:18:10
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0