You give me fever, feeveer!

Ja vänner, det enda som fattades var väl febern? Jag menar, varför inte må så dåligt som det bara går när jag ändå är på G? Knappt fått i mig middag och ögonen är grumliga och huvudet värker och yrseln ja.. Balder x 3. Är inne på den 3 tabletten och kvällen är inte över än, I tell yah!  Åh, gud så underbart. Går nog och lägger mig efter idol, så nu kan ni anteckna allt detta. Förhör i morgon dårå.
Aaja, jag sönder er all min kärlek och om ni skulle göra detsamma så kanske jag skulle må liite bättre. Nåväl, tack för att jag fick klaga lte, mår redan mmmmmmycket bättre.  Hörs i möra, ta't hand om er!♥
fick en krya på dig blomma av E när han kom hem, behöver nog inte säga hur mkt det värmde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0