Omnomnom

 
Det var, som jag misstänkte, jättetrevligt igår. Dem bjöd på ytterligare en jättegod pastarätt och trevligt sällskap. Vi taggade till bion med att sitta i soffan efter middagen med lite chips, vin, whiskey, te och tv-tittande. Filmen var också väldigt bra, den var lång och möjligen liite seg till en början men den var nog tvungen att vara det, annars hade nog hela handligen gått åt pipan. Slutet var galet bra iallafall, otroligt sevärd film, verkligen.
 
Skulle egentligen åkt på Pride idag med mina fina men hoppar det, känner mig inte helt 100 i kroppen för att orka. Pendlar nu mellan att sitta här hemma och vila, läsa bok och bara vara eller om jag ska gå upp till mamma och pappa och vila och läsa bok där. Vila blir det iallafall, orten får vi bestämma senare helt enkelt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0