Accessoarer till studenten

God morgon på er där ute :)

Jag satt med tårar i ögonen för en stund sedan då Prins Daniel rapporterade att de har fötts en prinsessa tidigt imorse.. Jag tycker väldigt mycket om Kronprinsessan och Prins Daniel så jag är väldigt glad för deras skull :). Längtar tills man får se det lilla knytet.


Iallafall, jag sitter nu och tittar efter en bra väska och ett par skor till studenten. Jag tänker att eftersom man har en vit klänning så vill jag gärna ha färgiga accessoarer.. Kan ni hjälpa mig med lite tips? Jag har kollat på Nelly, men hittade inga skor där, eller ja det finns ju jätte snygga skor men jag vill helst ha flats då jag har problem med mina stortår (har inflammation i sesam"benen") så jag kan inte gå länge alls med högklackat, dock har jag ett par platåskor här hemma, så jag vet inte om man ska pina sig igenom eller om man ska vara så bekväm som möjligt.. jag klär mig ju dock bekvämt så det lutar åt flats. Men som sagt, om ni har bra tips får ni gärna skriva det! Har snöat in på Accessorize när det kommer till väska men jag är öppen för allt! Min klänning ser ut så här:

 

Så, hjälp mig nu :)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0