Otroligt mysig helg!

 

Vi hade en jättemysig början på helgen. Vi var som sagt hemma hos mamma och pappa där vi åt en smaskig fredagsmiddag och bara pös i soffan. Jag gosade såklart massvis med min Rocky, goaste någonsin!

Igår så gick vi upp vid 10-tiden och gjorde frukost och satt där ett tag och pratade igenom lite grejer, det är ju snart studenten och det händer en hel del annat också just nu så det blev lite planeringssnack inför detta. Efter det gick jag, mamma och E ut på en långpromenad med Rocky, han älskar snön och blir som tokig när man brottas med honom i den. Som ni kan se på 3de bilden så håller E i en blå boll med ett snöre i sig, den här bollen gör Rocky vad som helst för alltså. Så den kastade vi ex antal gånger ut i snön och i skogen och han sprang som en vettvilling efter den. Så himla roligt att se alltså. Han springer som en hjort, han tar liksom benen framför sig  och hoppar fram, sträcker ut benen, tar ihop och så fortsätter han, haha. Det är svårt att förklara men han springer inte som andra hundar. Min toker! På första bilden så kollar han på E som är på väg fram mot honom och ska brottas lite, han har ju bollen framför sig där så han måste ju vara på sin vakt så ingen tar den ;). När vi kom hem efter en blåsig promenad så gjorde vi varm choklad med vispgrädde, det hade inte kunnat toppats på ett bättre sätt alltså. ♥

Tyvärr så har jag gått och blivit sjuk, eller jag vet inte vad man ska kalla det men jag har väldigt ont i halsen och det gör ont när jag sväljer.. Blö! Men vi tog det lugnt här i lägenheten igårkväll och kollade på Melodifestivalen och The Bodyguard, sen var det nannadags. Vaknade på fel sida i morse skulle man kunna säga, men det är lite bättre nu. Ska gå och göra kaffe för idag är det hemtenta-plugg och lite annat smått och gott som står på schemat så det är bara att sätta igång, vi hörs mer senare :) Puss å Kram ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0