Stay tuned!

Lippencil - MAC, Red Dwarf

 

Ska klippa mig idag, mycket spännande, resultatet får ni se sen! Ikväll ska jag och E även på bio, vi ska se premiären av This means war, den verkar väldigt skoj. Middag i centrum blir det också, myspys på hög nivå. Imorgon åker vi tidigt till landet och firar hans pappa, ska bli otroligt skönt att komma bort.

Jag har nästan glömt bort! Jag har ju sportlov inom några timmar! HA! Fasen vad kul. De två veckorna som ligger framför mig kommer vara väldigt, väldigt innehållsrika kan jag lova. Bokat in 2 mycket bra saker nu på förmiddagen. Mer om det senare också, så vad mer kan jag säga än att, stay tuned!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0