totally lost!





Använder detta idag, det är verkligen en utav mina favoriter. Har gjort det av ett halsband som jag fick av farmor, det var hennes idé att göra någonting utav det. Älskar det!


God morgon solstrålar!
Står i skolan och skriver ut lite papper inför proven på onsdag. Har två lektioner idag och sen ska jag träna med Anne. :) Är en riktig packåsna idag känner jag, har en handväska, en datorväska och en träningsväska, haha. Bra skit!
Ikväll blir det plugg inför proven. Btw! Jag läste ut Kafka igår, förstod ingenting! Helt lost alltså. Var tvungen att googla på det och läsa någon analys men de verkade förstå lika lite som jag. Får se vad vi får fram på lektionen på onsdag. Någon kanske har någon bra tanke eller något, jag kan bli så snurrig av att inte förstå en bok. Jag menar, man läser ju till slutet av en anledning, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0