i mitt huvud

Det snurrar runt en massa saker i mitt huvud för tillfället..

- Jag har klippt av håret och jag trivs som fisken i vattnet. Gött!
- Dock har jag inte riktigt tagit mig tiden att "lära känna" håret, har inte stylat och sånt som man kanske ska göra för att få in den där 'dagliga' frillan ordentligt.
- Jag läser så galet många bra mode-bloggar och jag har börjat rensa garderoben + köpa lite nytt pö om pö.
- Dock känner jag att jag inte riktigt får till det så som jag vill.
- Inspirationen finns så det räcker och blir över.
- Jag vill bara få hem mitt Style by Tyra paket nu nu nu.
- Jag skulle vilja bo i min hatt.
- Jag skulle vilja ha en hel dag och bara prova kläder i garderoben --> Vad passar med vad?
- Jag skulle vilja stå och fixa mina ögonbryn och bara måla dem i önskad form, skulle jag passa i de som jag vill ha?
- jadedijadedijaaaaa

Kom nu förbaskade paket!

 

 

 




Kommentarer
Postat av: neli

jag vet.. älskar outfiten =)

2012-01-07 @ 19:01:58
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: neli

hihi du får helt enkelt se nästa vecka när jag har fått hem den ;)

2012-01-07 @ 19:02:31
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0