Ny datorväska

tidsinställt inlägg -

En julklapp som jag fick av min älskade farmor var den här dataväskan.
Vi tittade på den tillsammans för någon månad sedan och jag sa att det var en av mina önskningar. Jag är så galet glad över att jag fick den! Den kommer vara perfekt till skolan, har på sistonde haft med mig den mycket dit och det är rätt jobbigt att bära den som en bok liksom. Så detta är grymt. Den har jätte många fack också så jag kommer kunna ha med mig mycket :) Ibland kommer jag nog kunna ha bara den här som väska och ingen annan handväska liksom. Den är från Åhléns och den finns även i rött.

 

//Svart klänning - VILA/Svart kofta - H&M/Svarta leggings - H&M/Skor - Din sko/Datorväska - Åhléns//

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0