Nytt utseende på G


Vi har ätit tidig middag och även varit ute på en uppfriskande och halkig promenad i duggregnet. Jätte skönt! Är så där kall och go om kinderna mina :) Nu ska jag sätta igång lite tevatten och sen bara sitta i soffan och göra nått mysigt. Vet inte vad än men det är nog inte så svårt att komma på nått. JO! Jag ska planera veckan :) Det står pluggvecka högst upp i kalendern men det är även en del annat som ska göras så det blir till att timplanera. Imorgon är det dags för fotografering och äntligen så tar vi ett steg i riktning mot en "ny" blogg, ett nytt utseende! Ska träna innan det också. Min kropp skriker efter att få röras på.


 

Jätte fint halsband som jag hade på mig igår, det är verkligen en ny favvis! 99 kr/Glitter (tror jag..)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0