Redhead med hjälp av färgbomb!

 

Jag känner mig lite piggare iallafall. Har duschat, använt färgbomben så håret är ju rätt rött om man säger så. Så vi kan ju konstatera att den funkar! Var nog bra att jag stannade hemma idag, kanske hade blivit värre om jag gett mig ut liksom. Är bara fruktansvärt trött på att febern kommer och går som en fripasserare. GO AWAY!

 

Vi kollar på reprisen av Gladiatorerna som vi missade i lördags. Min mage börjar kurra nu så det är nog dags att göra lite middag. Det blir "Tant Doris Kyckling" aka Tandoorikyckling ;) Mumma!

 

 


Kommentarer
Postat av: yoana

Schysst header :D

2012-01-23 @ 21:20:10
URL: http://yoanainaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0