Send me to a river





Har så otroligt mycket i huvudet just nu känns det som.
Hjärnan har börjat starta upp sig och just nu så känner jag bara för att ta en lång dusch med huvudet under strålarna och bara stå. Måste få vissa saker att rinna av mig på något sätt.

Imorgonbitti så drar jag och Anne och tränar först vid 8 och sen är det skriva på boken som gäller tills det är dags att åka till skolan. Och efter skolan så får jag träffa min fina Leila! Som jag längtar alltså. Hon ska äta middag med mig och E på kvällen, ska bli jätte trevligt och skojsigt. Får se vad vi hittar på efter :).

Ikväll då, ja som sagt, jag skulle vilja ställa mig i duschen men får se hur jag gör med det. Det blir ju inte så mycket hårtvättning nu när jag färgat håret, den åker ur så lätt så torrschampot är ju typ min nya bästa vän ungefär. Vilket känns jätte konstigt. Är ju van vid att typ tvätta 4 ggr i veckan? Men så är det inte nu. Ska iallafall ta en kopp te senare och bara kolla tv. Måste få hjärnan att koppla bort framtida saker.




Kommentarer
Postat av: Leila

<3!

2012-01-12 @ 18:59:17
URL: http://leiigot.blogspot.com
Postat av: Anonym

vilken mysig blogg du har! :)

vad tycker du om min nya header?

2012-01-12 @ 19:03:52
URL: http://theresesorensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0