Zumba på Lugnett!

 

 

 

 

Sitter just nu och taggar som attan till ett Zumbapass som är i kväll. Lugnett, där jag jobbade lite under jullovet, har gratis prova på träning den här veckan! Jag har varit jätte sugen på att prova på Zumba så det ska jag och Anne prova på den här veckan (hon har dock gjort det förut). Så denna vecka är det främst Lugnett-träning som gäller :). Ska även köra lite Afro (afropowerdance) som jag har dansat förut. Galet rolig (och effektiv) träningsform! Om ni är intresserade av schemat så hittar ni det HÄR, där ser ni också annat som de har att erbjuda :). Nu ska jag hoppa upp i soffan med en bok som vi läser i skolan, tjingeling så länge ♥

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0