Grillmys och muskelbristning?

 
 
En liten del av vår eftermiddag igår med Anna och Markus. Vi åkte först till centrum för att handla en liten present och jag skulle köpa mina undanlagdakläder sedan åkte vi hem till dem. Vi hade Rocky med oss så efter en stund när vi snackat lite så gick vi ut på långpromenad med hundarna, det var jättehärligt, dock började det spöregna och åska ett tag men bara en kortstund, så det var himla tur för ingen av oss var klädda för det om man säger så. När vi kom hem så började vi med middagen, jag fick ansvaret för pajbottnen och kardemummasmulet som skulle vara på toppen, därav min koncentreradeblick på de två sista bilderna. Vi förebredde maten i säkert 1½ h eller mer sedan ställde sig grillmastern vid grillen. Men mer om det sen.
 
Nu ska jag göra mig iordning, idag är det första dagen på den här veckan och denna vecka betyder jobbvecka för mig, ska bli jätteskoj! Första veckan på nya jobbet, så idag ska jag lära mig att ta emot ordrar osv, spännande! Tänkte träna efter jobbet men jag har dragit på mig någon muskelbristning i baksidalår så jag måste vila, så j*kla segt, har verkligen jätteont och det är hela tiden, kunde knappt vända mig i sängen liksom. Ska söka lite på nätet nu om det kan vara muskelbristning eller vad tusan det är, känns inte som en streckning dock (är ju lite erfaren efter några års badmintonspelande så). Stabilt.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Vilken jättefin klänning du hade på dig :D <3

Svar: Åh tack så jättejättemycket :D Den var superskön och haha, den är på Cellbes - rätt otippat kanske. Det är en likadan som mamma hade på sig på midsommar, fast i andra färger då ;) <3
EMJL

2012-07-09 @ 18:31:51
URL: http://themoie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0