Grisslehamn day two

 
Här kommer dag två i ett bildregn. Frukosten var mumsig som hotellfrukost oftast är. Efter det gick vi ner till spa:t och låg där i 2 h i solen och läste, jag läste förresten ut "En dag", (måste se filmen nu!). Efter det gjorde vi oss i ordning och gick ut och spatserade runt i Grisslehamn. Vi åt lunch på deras mysiga bageri, vi gick ner till marinan och tittade i små bodar där, gick tillbaka igen och ställde oss i kön till glassboden, köpte oss varsina glassar och mumsade på dem tillbaka till hamnen igen och där satte vi oss en stund och tittade. Jag blev proppis av glassen så fick faktiskt slänga lite, nu när jag ser bilden på den dock så blev jag jättesugen (såklart). Vi styrde fossingarna mot hotellet igen och satte oss på rummet och bara pustade. Båda var helt slut så vi gick ner till spa:t igen för att ligga där i någon timme i stolar, vi läste och läste, beställde in öl och bara satt där. Vi gick ner i jaccuzzin och sedan gick vi upp och gjorde oss i ordning inför middagen som jag visar i ett annat inlägg. Kom på att jag måste spara lite till nästa vecka (då jag inte kommer ha "blogg"-internet what so ever.. lite ångest inför de. Kommer dock kunna ladda upp lite via 3Gt på instagram och twitter)

Idag kommer vi hem, så förvänta er lite bloggning här till kvälla'!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0