Grisslehamn III - hemma men åker imorgon

 
Här är bilder från vår sista middag i Grisslehamn. Jag hade min favoritklänning på mig (samma som på Midsommarafton) och Erik sin matchande skjorta, fina fisken. Det bjöds på grillbuffé som var otroligt god. Det var karré, marulk och entrecote, till fanns det grillad bakpotatis (vansinnigt gott) och några pastasallader, baguette och massa såser. Det var en fantastis middag och efterrätten, ja ni ser ju själva, den gick inte att klaga på!
 
Nu är vi hemma från skärgården. Dagen har varit lika hektisk som torsdagen var kan man väl säga. Nu har vi iallafall storhandlat inför landet, hämtat Rocky och äntligen fått i oss middag. Nu ska jag hoppa in i duschen, tvätta bort all solskydd som varit flitigt använt och sedan smörja in mig i en fetkräm som svalkar. Ska även gå ut med Rocky och även försöka tidsinställa lite inlägg till veckan. Vi åker som sagt imorgon till landet och är kvar där till söndag. Tidsinställer lite, hoppas jag har tillräckligt att täcka alla sju dagar, kanske inte blir flera inlägg om dagen men förhoppningsvis minst ett. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0