Träskö dag I, del II

 
Fortsättning på första dagen på Träskö. Bilderna på mig tillsammans med mamma och pappa var ju inte dem finaste på mig direkt men dem betyder ju väldigt mycket ändå! Jag och mina underbara föräldrar tillsammans på ett barndomsställe, mycket symboliskt och mycket kärlek i det. Mamma och pappa har, som ni ser, blivit oförskämt bruna under veckan dem varit borta (dem använder solskydd) och dem mår bara väldigt, väldigt bra där ute. Vi tog den lilla grillen som följde med i båten (dem hyr båten), briketter och tändvätskan och satte igång den, grillade grillspjut, kokade färskpotatis och en massa annat gottis. Njöt utav maten framför havet och den varma klipphällen. Mamma och pappa avnjöt ett glas vin och vi andra lite öl och läsk. Efter maten så grillade vi marschmallows och jordgubbar (en riktigt god kombo) och bara mös, tills dem förbaskade myggen kom. Då sprang vi ner och klädde på oss lite, det hjälpte en liten stund men sen kom dem som i en packt och började käka på oss (har några fina bett på benen kan jag säga) så då hoppade vi ner i båten och spelade yatzy istället. Efter det gick vi och la oss, trötta efter dagen men väldigt nöjda och glada ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0