Att vända problem till möjligheter

               
 
Bilder lånade från Cubus.com
 
Hittade den här jättefina klänningen i en tidning igår och letade upp den idag på Cubus.com, när jag ändå var där inne så såg jag den här söta bikinin, men nu till det som gör mig frustrerad, arg och förvånad - Varför kan man inte beställa från sidan? Trodde alla stora kedjor hade den möjligheten. Visst kan jag åka till stan eller Sollentuna C för att titta på den men jag har inte riktigt den lusten den här helgen, och jag vill framförallt verkligen ha klänningen, den är så vacker. Okej, nu ska jag försöka se detta problem som en möjlighet som jag pratade om igår (måste ju leva upp till mina egna ord). Det positiva med det här är att jag måste åka till Cubus och där kan jag faktiskt prova klänningen och bikinin och se om det är någonting för mig, om dem passar så kan jag handla dem direkt och slipper frakt och väntetid på att det ska landa ett paket i brevlådan istället för att beställa och sedan behöva returnera om det inte passar mig. Så, nu känner jag mig lite lättare till mods. Nu ska jag bara försöka smöra för Erik att åka dit i helgen... Lite svårare dock men jag ska göra mitt bästa.. Gjorde ju trots allt mysmiddag till honom igår.. Hmmm...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0