Photoshoot och Ume




Det var en väldigt härlig dag igår. Dock var jag så trött så jag orkade ärligt talat inte blogga någonting. När jag anlände till Umeå så tog jag en taxi till Badmintonhallen och när jag väl var där var det bara att axla en tränare och hjälpa bror min. Så han och jag höll i ett träningsläger för barn mellan 7 år och uppåt. Det var många ungar och väldigt otåliga barn vill jag meddela. Det gick bra men när vi kom hem var vi helt slut. Både jag och Johan somnade i soffan för en stund, sedan satte vi oss på deras fina balkong och lapade sol och spelade kort. En cola på det och det kändes som att vi var utomlands. När Moa kom hem så satt vi kvar på balkongen ett tag och snackade, sedan var det dags för mat och då passade jag även på att duscha. Så vi käkade och sedan gjorde jag mig i ordning för efter det var det dags för photoshoot. Vi plockade ihop allt vi skulle ha och jag klädde på mig klänningen och träningsdojjor (mycket fashion måste jag säga) och satte oss på en varsin cykel och begav oss mot vår location. Vi cyklade sedan hem och satte oss på balkongen och gick igenom bilderna med en kopp te och lite Ballerina. Bilder blev magiska och idag så ska vi fixa lite mer med dem, bland annat ladda ner en 30 dagars provomgång av photoshop så vi kan fila lite med bilderna. Måste faktiskt retuschera några då det satt en fin mygga i pannan på mig på typ dem finaste bilderna. Får se om vi lyckas få bort den. Moa har även skrivit om vårt äventyr på sin blogg så läs där så kommer ni se att vi var inte dem enda på vår location, om vi säger så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0