Underbara Umeå

© Moa Bjurner. Foton tagna med Canon Eos 350D + Canon EF 50/1,8
 
Vi har haft en lugn dag här i Umeå. Jag har snott bilder från Moas kamera, tror det blev över 500 st då jag även tog från mammas överraskningskalas och överraskningshelgen. Vi har även beställt bilder från Fujidirekt, jag och Erik har lagat mat och nu sitter alla bänkade framför tvn, smaskande på ost och kex. Imorgon bilar vi hemåt och vi siktar på att vara iväg vid 7-tiden då vi vill vara hemma i en bra tid. Nu ska jag börja packa ihop mitt, inklusive datorn men jag tänkte först tidsinställa något inlägg så det inte är helt tomt här imorgon. Har tagit en massa fina bilder och har haft en fantastisk vecka här, vill knappt åka hem. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0