Cause' I love my camera












Lite fler underbara bilder från valborg/mösspåtagningsdagen. Är själv rätt nöjd med bilderna. Iallafall, på mösspåtagningsdagenskväll så åkte jag och E hem till mamma och pappa och vi åt middag, kollade brasa nere vid Gustavsudde och sedan åt vi lite ost och kex när vi kom hem från promenaden. Jag var så otroligt trött så det blev sängdags väldigt tidigt för min del. Men det var väldigt mysigt att titta på en brasa igen, det var så längesedan jag gjorde det. Lägger upp två andra bilder i ett annat inlägg, älskar den inställningen på min kamera, vänta och se!

Nu ska jag göra en uppgift i Sam C,
ska försöka vara klar med den idag, skulle vara otroligt skönt. Hade mitt fysikprov igår också och det kändes bra, fick tillbaka mitt kemiprov, kan säga att det var lite över förväntan, vilket känns skönt och nu kan jag pusta ut över den biten. Skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0