På't ba!

Varit lite frånvarande idag.

Har haft fullt upp. I skolan så finns det inte speciellt mycket utrymme att hinna blogga, långa lektioner med knappa pauser. Det är främst på morgonen jag hinner komma in och säga hej i princip. Känns ju sådär måste jag säga. Jag vill ju blogga.. Men tror jag kan ha någonting på lur som gör att det kanske ordnar sig, förhoppningsvis. Så håll tummarna, för det gör jag!

Är så himla trött nu när skolan börjat.
Jag har ju varit ledig ett helt år och nu är det på ba', finns inte så mycket utrymme att lira med liksom. Lektionerna är långa och pauserna korta, intensivt men bra. Men man blir riktigt trött i huvudet. Haft lite huvudvärk idag också vilket inte underlättar. Men så är det. Man får ta det som det är. Hoppas jag kommer på något smidig och smart sätt att hålla koncentrationen uppe på lektionerna. Ska börja med att börja dricka kaffe på morgonarna iallafall. Får se om det funkar.

Sitter i soffan och gosar lite med E och kollar Robinson, känns skönt att kunna vara med Erik på kvällarna, han är lite som bensin, gör att jag orkar och kör på. Han stöttar och peppar och det är viktigt för mig nu i början.


Imorgon är det på't igen, skola och sen ska jag nog till centrum och beta av lite grejor jag måste/vill fixa. Sen ska jag och pappa kolla på en spännande grej! Känns kul :) Men nu ska jag hoppa upp bredvid Erik igen och ta det lugnt. ♥


 

Fixade naglarna från dessa underbara blå till jätte fina glittriga, ni får bild på dem imorgon! Dessa kreationer är gjorda av the one and only, Sussie ;) ♥ Förresten, missa inte hennes Facebook sida, där finns alla bilder på hennes naglar hon gör, superfint! Sök på Nails By Sussie så kommer ni rätt eller klicka här!

 

 


Ta hand om er vänner ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0