Syskontid

Sitter för tillfället i villan, ska sova här. Måste passa på nu när bror är hemma! Syskontid ♥
Har varit i badmintonhallen hela dagen och tittat, sjukt dålig ventilation där bara så man blev ju lagom trött kan jag säga. Är helt slut i kroppen efter allt som varit. Men så blir det ibland.
Jag, mamma och Anne var en snabbis i centrum ett tag på dagen, köpte lite fint inför fikat imorgon :) Får visa det då!
Nu ska jag lägga mig och vila i soffan bredvid Erik, han har också spelat match idag ute i värmen. Dem vann med 6-0 så det är ju inte fy skam :).
Hoppas ni alla får en kul lördagskväll, kram till er ♥
Fick med mig lite utav detta idag!

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: så fina grejer! jaa vi hade bra väder. torsdagen var det mulet, men bara en regnskur. sen igår var de strålane solsken :) allt bra?

2011-08-27 @ 22:31:52
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0