Lipstick maniac

 

Det här läppstiftet inhandlades igår på rean, 39 kr, jag säger bara.. Kärlek ♥

 

Detta är min påbörjade läppstift samling. Jag har börjat lite diskret och smått så det är alltså jordnära färger som gäller just nu. Det där med rött har jag inte riktigt givit mig på än. Men dessa underbaringar är så fina. De från Make up Store är jätte mjuka och härliga att ha på, det känns knappt att man har läppstift utan det känns mer som ett vanligt läppbalsam. Det i den gröna hylsan är från Clinique, det fick jag för några år sedan så det är osäkert om den fortfarande finns i sortimentet. Det var faktiskt det stiftet som gjorde mig hooked på läppstift. Jag har aldrig varit den där läppstifts-tjejen men nu de senaste månaderna så har jag utökat min samling och nu så är jag uppe i några stycken. Nu är det nästan bara läppar jag fokuserar på när det kommer till smink. I think I've fallen in love

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0