Något har fötts..

 

Lite nytt återigen! Har stuvat om i kategorierna så nu är det lättare att hitta det man letar efter. Allting börjar med EMJLs och sedan vad själva kategorin innehåller. Detta för att det ser mer jämnt och rent ut och sedan för att min blogg handlar ju inte bara om smycken utan mer om min vardag och saker jag tipsar om.

 

En helt ny kategori har fötts också! "EMJLs Skönhet"! Jag är en produkt-/skönhets galning så här kommer jag tipsa om smink jag använder, skönhetsprodukter och annat härligt. Min dröm just nu är ju att bli Make up artist så jag tänkte att jag måste ju ha en kategori som verkligen speglar min personlighet.. jag fattar bara inte varför jag inte har skapat den innan?

 

Vad tycker ni om detta? Hiss/Diss?

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Melissa - Foto¤Vikt

ser ju perfekt ut, bara hiss på detta :)

2011-12-30 @ 21:57:58
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0