Old pic

Jag har nu varit uppe sedan 05.20.. har sovmorgon till 10.00 men jag menar, varför inte gå upp extra tidigt när man ändå har sovmorgon? ;) Ne, skämt åsido. E åker ju till Jönköping idag med sina kompisar för att hälsa på en annan kompis som flyttat dit så han är borta över helgen och skulle gå upp tidigt idag för att öppna på jobbet för att sedan kunna åka lite tidigare från jobbet. Jag ville ju självklart då gå upp med honom och äta frukost och hinna säga hej då ordentligt istället för att säga hej då i sängen typ halvt sovandes.

Men jag tänkte ju då att jag kunde plugga efter han gått så nu sitter jag här, ny duschad och lite segis och skriver på en svenska artikel. Tittare precis på julkalendern också och måste bara säga att den är ju jätte bra! Så himla gullig och de har verkligen lyckats med julstämningen i den.

Nej, nu back to buisness!


 

Snart blir jag mörkhårig igen, eller blir ju rödhårig men jag går från det blonda i varje fall. Vet att jag skrev om det här igår också men jag är så himelens pirrig och taggad. Nu är det inte långt kvar! Som jag längtat!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0