Plugg-lördag, duktigt!

God morgon/förmiddag änglar!

Hoppas ni har ätit en god och mysig lördagsfrukost.
Jag gick upp lite senare än E, han åkte precis iväg för att spela Beach Fotboll i Södertälje, en stor tävling som anordnas varje år. Låter riktigt kul! Han åker dit med några av sina fotbollskompisar. De var där förra året och då förlorade dem i finalen på förlängning ;)

Jag har iallafall styrt upp en plugg-lördag.
Har en del att göra inför nästa vecka så jag vill förbereda och göra en del uppgifter. Det känns faktiskt kul att göra detta idag för jag känner att jag har ingen annan att "ta hänsyn" till nu när E inte är hemma.

Ska även göra lite smycken idag, ett till Leilis som vi ska fira sen ikväll, ska bli jätte skoj! ♥

Nu ska jag börja plugga och dricka kaffe, nu sätter vi igång den här dagen. Hörs senare mina fina vänner ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0