Smultronstället

Det var mysigt att gå omkring i Gamla stan & söder trots vädret. Dock var det lite trångt på julmarknaden då de flesta gick omkring med paraplyn så man fick akta sig ;). Vi var inte på marknaden så länge utan vi gick ner mot Västerlånggatan istället för att titta lite. Vi åt lunch och drack te + latte på ett mysigt fik och sedan begav vi oss mot Götgatsbacken, det är verkligen vårt smultronställe. Många utav våra favoritbutiker ligger där så när pengarna börjar ramla in igen så kommer vi nog åka dit för att shoppa lite.

Jag fick med mig ett par skor hem, äntligen. Har behövt köpa ett par nya ett ganska bra tag men jag har inte känt att jag har haft orken eller pengarna. Men nu så, nu slog jag till och jag är super nöjd med dessa. Kanske dumt att köpa nu denna månad men det var lite kris, man kan ju inte gå omkring i läckande skor i detta väder ;)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0