Bakning för fulla muggar

Tjolahopp!

Har varit tyst här under dagen för jag har haft fullt upp med att baka kan jag meddela!
Jises alltså, först gjorde jag en hurtbulle (matbröd) och nu håller bullar på å jäsa, de heter Godisbullar men jag tycker det låter lite konstigt på nått sätt så jag får döpa om dom från receptet till vaniljbullar. Väntar med oerhörd spänning kan jag säga för jag har aldrig gjort nått sånt här tidigare. Köket såg ut som hejkonbacon, men nu är det fint också :) Haha, nu åkte de första bullarna in i ugnen så nu ska jag smälta smör och hälla upp strösocker för sen ska jag pensla smält smör och doppa dom i socker ;) Låter mumma?


Hade lite disk att ta itu med..

 

Nu är mina små älsklingar i ugnen, snart ska de penslas och sockras


Självklart får ni bilder när allt är klart! Nu måste jag fortsätta, love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0